160214 - helgsummering

Valentines detta år var inte sämre än andra år. Jag kom hem från jobbet och lade mig i badet medan några matroser lagade middag i köket, då jag klivit ur badet och dragit på mig kläder var det findukat med middag och vin samt efterrätt. Inte allt för tokigt alltså, allt serverat. Efter några timmar hemma med finvännerna tog jag och kimpa oss ut till storsved där några fina tierpare hyrt en stuga. Spenderade resten av kvällen där lite lagomt berusad. 

På lördagen drog vi upp i backen och hade några fina timmar innan jag skulle till destilleriet på kvällsjobb. 

Denna söndag som också var min lediga dag har jag spenderat hos min mamma och bara vilat. När jag kom hem tog jag en långpromenad, duschade och åt middag för att sedan leka bilkurragömma och mysa resten av kvällen med mina älsklingar. Bra helg med andra ord! 



Underbara älskade

Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)

Din URL

Kommentar