170214 - vanliga dagar

Idag har jag haft en fantastisk dag, ändå var det bara en vanlig dag. Jag mår så himla bra, det är vår och jag känner mig så frisk och hälsosam också. 

Jag och Alicia har åkt pulka, ätit lunch och myst ute i solen idag. Sedan var vi på Kyrkis och lekte med andra barn, hon och nilsolof fick träffas då också. Båda favoriterna på samma gång. Detta var alltså en vanlig jobbdag för mig, helt underbart. 

När jag kom hem drog jag på mig andra kläder och traskade uppför berget, utnyttjade min kreativitet till matlagning och umgicks med vänner. 

Hur bra är mitt liv egentligen? Lika bra att ta i lite trä nu på en gång kanske.. 
Drog visst fram min gamla UIK-jacka som jag hade när jag var 10. Inge mer me de.. 


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)

Din URL

Kommentar