230119

Ja är egentligen en sådan person som trotsar träning osv då jag inte ser det roliga med att ta en löprunda. Nu har jag tränat två dagar i rad OCH haft roligt, eftersom att vi varit och simmat och gjort lite övningar på diverse golv. Idag är det promenader, golvövningar och skidåkning som gäller - efter jobbet. 

Jag och Carolina har nämligen bestämt oss för att vara hälsosamma till februaris slut, vi äter mest bara frukt, grönsaker, ägg och vitt kött just nu. Semeldagen och alla <3ans är undantag. Alkohol också, men inte lika ofta som vanligt!

Det säga ju att man även utlöser endorfin av att röra på sig, så förhoppningsvis blir jag en ännu lyckligare tjej nu också. Man måste väl testa på lite. 

Ps. I april flyttar vi nog utomlands för ett tag. Puss 




Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)

Din URL

Kommentar