Den korta tid vi har

Insåg när jag skrev datumet på förra inlägget att det endast är 16 dagar tills vi flyttar! VI FLYTTAR TILL SPANIEN OM 16 DAGAR!! Det här är så sjukt.. 

Innan det måste jag hinna träffa så många, hinna spendera så mycket tid med människor och flytta ur min lägenhet. Helst skulle man ha tjänat lite stålar också, men har jobbar in så att jag klarar mig på att bara mingla runt dessa 16 (!!) dagar också. Shit abo mannen, ser så mycket fram emot dethär att det pirrar i magen! Hur det än går så blir det en erfarenhet och upplevelse att bära på, något utöver det gamla vanliga -och det är just det vi är ute efter! Något nytt, något spännande, en upplevelse. 
De tre idioterna, hur ska Spanien klara av oss? 

Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)

Din URL

Kommentar